Google Panda Yeni Dillerde Aktif

Google Webmaster Central Blog‘dan Amit Singhal adlı bir “google dostu”nun açıkladığı habere göre “kaliteli siteler algoritması” ingilizce dışındaki dillerde de devreye konulmuştur. Açıklama şöyle:

“Aylardır Google kullanıcılarına arama sonuçlarında kaliteli siteleri göstermeye çalışıyoruz. Bu yılın erken dönemlerinde, Panda algoritma değişikliğini yayımlayarak Tüm dünyadaki İngilizce aramalrda değişikliklere gitmiştik. Bugün, kullanıcılara kaliteli arama sonuçları sunma çabasına algoritmayı diğer dillerde de etkinleştirerek devam ediyoruz. Bilimsel verilerimiz arama sonuçlarındaki iyileşmeyi tespit etti ve kullanıcıların Panda’ya tepkisi oldukça olumluydu.

Birçok dilde, bu değişiklik ortalama arama sonuçlarının 6-9% kadarını etkiledi. Bu Panda’nın ilk devreye girdiği zamandan biraz daha düşük bir oran, ki o zaman arama sonuçlarının %12′si bu durumdan etkilenmişti. Bu değişikliği hala denemelerin devam ettiği Çince, Japonca, Korece harici diğer bütün dillerde devreye soktuk.

Bu algoritma değişikliğinden etkilenen siteler için rehber olması amacıyla Google’ın kaliteli site algılaması ile ilgili bir dökümanımız var. Ayrıca birçok dilde yayın yapan, size tavsiyeler ve bilgiler verebilecek yayıncıların olduğu Webmaster forumlarımız var. Kullanıcılar için doğru şeyi yapıp, arama sonuçlarını iyileştirmek için çalışmaya devam edeceğiz.”

Bir önceki yazımız olan Sanal alemin kralı: “İçerik” başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

Yazar hakkında Tüm iletileri göster

canercan98

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *