Başarılı Bir Seo Çalışmasında 3 temel Şart

Kuşkusuz Google son yaptığı algoritma değişiklikleri ile başarı bir seo çalışması yapmanın en temel etkenlerinden birisi web sitenize gelen başarılı bir trafik yani ziyaretçilerden geçmektedir.Eğer tıklama başına ödeme yapıyorsanız (Pay-per-click-kampage) ya da satış kullanım başarı oranlı(Conversion Rates) ölçüyorsanız trafiğin en başarılı en önemli unusur olmadığını çabuk anlıycaksınız.

1-)Web Sitelerinizde Ziyaretçi Bazlı bir seo stratejisi oluşturmak için;

  • Mümkün olduğunca yazdığınız konun detaylarına ininsitenize giren kullanıcının yazdığınız  yada bulunduğunuz sektörler ile ilgli hiç bir şey bilmediğini düşünerek güzel ve özgün bir anlatım yapın
  • Web sitenize giren ziyaretçilerin sitenizde elinizden geldiğince çok dolaşmalarını ve çok vakit geçirmelerini hedefleyin
  • Sık sı olmasada hafta 1 web sitelerini güncellemeyi hedefleyinki devamlı sitenize gelen ziyaretçiler her sitenize girdiğinde yeni bir yazı veya bilgi ile karşılaşsın
  • Ücretli arama motoru reklamlarını kullanın,tanımlanan bir anahtar kelimede reklamlarını yayınlayarak sitenizin bilinirliğini arttırın.
  • Birleşik pazarlama yönetmelerini kullarak başka bir web sitesi çok ziyaretçi alan web sitenizin içeriği ile ilgli bloglardan reklam bannerlarından  periyodik aralıklarla reklam satın alın..
  • Kendi sektörünüz ile ilgli dizin sitelerine kayıt olmayı ihmal etmeyin böylece hem trafiğiniz hemde seo puanınız artıcaktır.
  • Eğer kendi branşınız ve sektörünüzde makale siteleri varsa bunlarda kendi web sitelerinizi sıkça tanıtın ve yorumlar yazın

En yüksek etkiyi görebilmek için ,mümkün olan her seçeneği kullanıp ,aynı zamanda yatırım geri dönüşümünü  ölçmelisiniz.

2-)Kullanımı Kolay Web Sitesi Tasarlayın

Sitenizi seo uyumlu bir kodlama ile ziyaretçilerin hedefine ulaşabilceği maksimum düzeyde kullanımı kolay ve bi okadar pratik yapın.Burda temel yapılan hata web masterların kendi siterinin kullanımı kolay görselerde insanlar içi durum böyle olmaya bilir.Sitenizde ziyaretçilerin nerede olduklarını belirten bir menü yapın ve kategori sıralamasına çok dikkat edin..Ziyaretçileriniz için seçenekleri en aza indirmeyi hedefleyin,kullanıcılara bir çok şey sunabilirsiniz ama onların sitenizde kalmalarının yegane sebepi aradıkları bilgi veya ürünü sizin sitenizde bulmasıdır.Bu sebeple ziyaretçilerinizin ne istediğinin iyi analizini yapın ve onlara direk istedikleri şeyi  vermeyi hedefleyin.

Uzun yıllar hizmet veren bir site iseniz ziyaretçilerinizi web sitenizin tasarımına alışmış ve kullanımı artık onlara kolay gelmiştir.Devamlı değişen web tasarımcıları ziyaretçilerinizi olumsuz yönte etkileyebilmektedir.

3-)Kullanıcı Yorumları

Tüketiciye göre hazırlanmış en güzel örnek verebilceğimiz sitelerden biri Amazon’dur.Bunun nedeni bir daha önce alışveriş yapmış bir müşterinin aldığını ürünü tavsiye edip onu anlatma gibi bir özelliği olması ve insanarın daha önceden alınan bir ürün ile ilgili başka birinin yorumunu ve görüşünü dinlemek sitemeleridir.

Ziyaretçiler sadece aradıkları bilgileri bulmakla yetinmez daha fazla ürün ve bu aşamadan sonra güven aramaktadırlar.Bu sebepe web tasarımlarınızı seo uyumlu ve olabildiğince kurumsal ve kaliti bir havada yapmaya özen gösterin.Firmanız işinde bir numara gösterilmelidir.

  • Ziyaretçileriniz size istedikleri zaman ulaşmak istiyceklerdir.Bunun için e-mail,online destek ve telefon numaralarınızı rahatlıkla ulaşabilcek bir şekilde konumlandırın
  • Ayrıntıya önem verin ürünüzün  her bir özelliğini tek tek anlatın
  • Müşterilerinize aydınlatıcı bilgiler sunmaktan çekinmeyin bu size olan güveni arttırıcaktır.

Yazar hakkında Tüm iletileri göster

canercan98

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *